26 januari 2010

Usch gud vad jag har slarvat med att blogga, det har verkligen inte uppdaterats på år nu :( Det ska jag så gott jag kan ta och ändra på! Det är ju så sjukt mycket som hänt, så mycket nytt jag sett och upplevt... Som ni kanske vet så var jag och min familj i Usa, New York & Las Vegas, under jullovet och det var en extraordinär upplevelse, utan tvekan. Allt var så stort, och så maffigt, och så fint och så .. ja helt underbart! :D New York och Las Vegas är som två helt olika städer, som två olika världar, och allt var så fint! Usch jag kan forsätta såhär i evigheter, berätta om hur fint och underbart och ljuvligt allting var.... Och som pricken över i:et träffade vi även 50 cent inne på vårt hotell Caesers Palace, i lobbyn... Vilken upplevelse <3

Och en sak till, bara för att skryta lite, jag fick MVG i matte B :D:D

Här kommer btw några få bilder tagna från min systemkamera under vistelsen i las vegas!
LAS VEGAS:


I Las Vegas fanns både imitationer från Paris och även från New York!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0