Snöstorm

Ta i min rumpa vilken snöstorm det är ute, och fy i bananen vad kallt och blåsigt det är. Jag kissar ju nästan på mig :| Hursomhelst så åkte jag och Annababe in till stan efter skolan och satte oss och åt china box, vilket är en urgullig hobby vi har, nämligen att bara åka in till stan för att äta china box (med extra mycket sås) helt enkelt!! Och jag måste säga att det är något av det godaste och mysigaste som finns, usch vad jag älskar deeet!! :D

Nu är jag i alla fall hemma hos älskling i värmen och längtar till att Top Chef ska börja, haha ja precis Top Chef, konstigt nog så älskar jag det programmet! Sedan ska vi laga mat ihop och sen får jag även lägga in lite danskplugg - läxförhör imorgon ju!!


Ååh, visst vill man bara ha sommar, sol och värme just nu?!!!


Kommentarer
Postat av: ellen

Tack detsamma måste jag säga då! ;)

2010-02-02 @ 20:19:02
URL: http://ellenllinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hatar vintern, haha ;)

2010-02-02 @ 21:38:42
URL: http://pinksugar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0