Fredag

Wiho, det är fredag och det gillar vi!!! Skoldagen är snart över och det gillar jag ännu mer och det faktum att det är inte långt kvar till att det är helg älskar jag. Åh det känns så underbart just nu, allt känns underbart och jag känner att idag, lördag och söndag kommer bli minnesvärda dagar. Vilken härlig känsla!

Nu är det bara idrott kvar för dagen, och ska jag bara sitta och kolla på klassens alla egengjorda danser. Med tanke på att Anna är i Stockholm får vi visa vår nästa vecka, och det kommer bli la najs ;)

Btw, idag ska jag även boka biobiljetter till mig och älskling för filmen Valentines Day, antingen till smygpremiären eller premiären ;)




en mig för några månader sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0