Gumpsvett

Ni anar inte vad jag gör just nu?! jo jag ligger och kollar på fotboll med älskling. Nu tänker säker många av er att det inte är något speciellt med det ju och det har ni faktiskt rätt ni. Utan det underbara är nämligen att jag har ett helt marabou 200g choklad bredvid mig som håller mig sällskap. Just nu måste jag erkänna att det är min bästa vän och vi är som gjorda för varandra, mums. Synd bara att jag snart ska käka upp min vän, hihihi :D Lite kul var det va?:D:D (Jag ligger fortfarande och garvar åt mitt "skämt" och det roliga är att jag inte kan sluta :$)

Well, hur har ni haft det idag? Har ni hittat på något kul kanske? Det är ju som sagt lördag. Själv har jag sedan sist vi hördes varit med mini. Vi har umgåtts med familj och ätit grillat. Riktigt mysigt var det! Senare ikväll ska vi kolla på film tillsammans och förmodligen röra ihop något till kvällsfika. Tyvärr blev det ingen langos idag, men älskling har lovat att snart, då ska vi självklart göra det.

Redan nu har jag några planer för imorgon. Jo jag ska nämligen till ONOFF och köpa en supersöt mini HP-mus, exakt i samma design och färg som min laptop. Den var så otroligt söt att jag bara måste köpa plus att det är ju nödvändigt med mus. Det kan underlätta en hel del :D

Förövrigt har jag fotat en del idag men jag glömde sladden hemma tror jag så bilderna kommer senare. Ah nä, nu ska vara bort från datorn och vara social! Eller nä vänta, några bilder måste jag ju ha, annars ser det så trist ut. Får se vad jga kan hitta....


Köpenhamn, Kastrup


Thailand


Innan malmöfestivalen. Notera att rummet var nytt, därför svaret til ingen säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0