Redan söndag

När jag steg upp imorse trodde jag det var lördag, och kände en viss lättnad för det ännu är långt till måndag. Men nejnej, vi har redan hunnit till söndag, sadly. Hursom, igår hade jag en super dag. Under dagen städade jag bland annat mitt rum, räknade en hel del matte och hann även med att hjälpa mamma en hel del med sin städning. Senare mot kvällen blev det bio med folk och vi så The Ugly Truth. Riktigt bra var den, verkligen, och hysteriskt rolig! Därefter åkte vi tillbaka och åt gottis och kollade på Barca en stund och sen Herbie.

Nu sitter jag och målar naglarna och är otroligt uttråkad över att vänta på att färgen ska torka. Funderar på att kanske göra en liten fin dekoration på de också, om jag kan och orkar. Annars när detta är klart ska jag plugga massa matte och göra färdigt hemtentan som är till imorgon. Visst jag har gjort 5 uppgifter utav 10, men nu har jag de svåra kvar.

Jaja, nu ska jag fortsätta leka med nagellack, puss på er och ger er en otroligt söt bild on mig, puss på mig!


Kommentarer
Postat av: emma

åhh så fint nagellack :D

2009-09-20 @ 22:17:27
URL: http://emmazandihn.blogg.se/
Postat av: ULF

TÖNT. UPPDATERA

2009-09-22 @ 10:39:58
Postat av: Filippa

åh va fint att du slutat platta ditt hår Benne :D mkt finare lockigt ser mkt glansigare å livligare ut :D

2009-09-22 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0