Piraterna har funnit land

Det var faktiskt första gången jag sett Piraterna, och jag ska säga att det var ändå riktigt bra. Förut har jag utan att ha vetat något sagt att jag avskyr sånna medeltidsfilmer, men hallå, där hade jag fel. Jag läste nyss Ulfs (Anna=min manager) kommentar om att mera mera bilder behövs. Det ska jag givetvis bättra mig med och fixa för er. Hursomhelst, som jag nämnde i tidigare inlägget har jag haft en superdag med massa mys och kärlek, vilket jag saknat enormt. I skolan var allt prima, franskan flöt på, och på idrotten spelade vi fotboll, vilket var mycket skoj.

Mina planer för imorgon är ännu suddiga men jag har bestämt mig för att åtminstone få in lite plugg. Det är något jag verkligen slarvat med, jag som brukar sköta sånt som tuppen, men det ska blir ändring på det ja. Sofia berättade lite om hur man gör egen langos idag, och att det faktiskt blir mycket godare när man pysslar ihop det själv. Jag och älskling kollade lite recept, så vem vet, vi kanske provar och experimenterar lite på det imorgon. Det är ju som sagt så sjukt gott, det kan man verkligen inte förneka. Pues sí, nu ska jag leta snygga bilder, puss på det :)


Självklart börjar vi med en gullig bild på mig själv. Detta är på Köpenhamns flygplats Kastrup i väntan på att åka till Barcelona.


Jag och Sandra Lif på skolavslutningsdagen under mitt söta paraply


Thailand sommaren 2008


Snyggingar i Stockholm


hihi, han fnittrade


Thailand

Jag lovar, mera kommer sen när jag hittat roligare bilder, sålänge får dessa duga :D


Kommentarer
Postat av: joies

grymma ögon du har!

2009-09-12 @ 15:30:19
URL: http://joies.blogg.se/
Postat av: anna

nu är jag nöjd:) hihi

2009-09-12 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0