Hemma igen

Dummer som jag är hade jag ju såklart glömt mina pengar hemma idag när jag stack till skolan. Egentligen skulle jag dra in till stan direkt, men istället blev det en tur hem imellan. Skönt var det faktiskt! Jag fick vilat lite och även chansen att lämna av mina tunga skolböcker. Nu sitter jag och äter mat, snackar med min bebis och lyssnar på mtv. Jag saknar honom så.

Skolan skummades igenom ganska snabbt idag och det hände inget vidare speciellt. På matten räknade jag faktiskt ovanligt mycket, men jag fick även tid att störa Anna, vilket är viktigt att göra. På svenskan fick vi ett maffigt häfte/kompendium på 80 sidor, litteraturhistoria, MUMS! Om några veckor blir det även ett prov allt vilket ska bli spännande. 

Jaja, nu ska jag mumsa mer på min sötnos och sen bege mig in mot stan igen. Jag hoppas på mycket shopping idag och jag tror jag ska satsa på att leta efter kappor, snygga skjortor och stickat. Datan är även med så om jag orkar blir det nog blir lite plugg och kanske blogg lite senare. Det låter ganska bra tycker jag.


Skolan är så mycket roligare när man har fina block och pennor.
Eftersom att jag alltid varit så förtjust i rosa så är det självklart att mina
saker ska vara rosa. hihi ω


Kommentarer
Postat av: - H*

- awwh!

2009-09-10 @ 17:34:12
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

Fin blogg :P

2009-09-10 @ 19:48:49
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0