Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma. Skolan var som vanligt och det hände inget superspeciellt. Eller jo, vi fick reda på att även vi som är i steg 2 förhoppningsvis får följa med till Frankrike resan med fransk barnen den 11-16 april, wiiho :D Så just nu hoppashhoppas jag på att det blir av för oss också!

Sedan skulle jag egentligen tränat men jag känner mig fortfarande lite krasslig så jag bestämde mig för att ta ledigt. Istället gick jag till cafeet och köpte mig en baguette, risbulle och en kall cola och mumsade samtidigt som jag väntade på att baby skulle ringa.

Nu är klockan snart sex och då ska jag nog lägga mig och kolla tv och vila lite. HA det gött!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hopp!



Hur är det med dig idag?



Besök gärna min blogg och svara på veckans fråga som du finner i vänstra fliken.



Hugs<3

2009-10-19 @ 18:09:19
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0