Jag lever

Åh gud jag har överlevt dagen! Som ni kanske inte visste hade jag två prov idag och ett engelsk tal att framföra, och ta på min rumpa så nervös jag var. Tur nog, så kändes det bra på både spanska och franska provet och engelska talet överlevde jag, så sjukt skönt. Så idag har jag bestämt mig att jag icke plugga något, utan bara ta det lugnt och ha en bra dag med min bebis.

Så ja, dagens skoldag är i princip snart slut. Det är bara en liten historia-lektion kvar och så slutar vi runt ett. wiho. Sedan ska jag ta bussen direkt hem till andreas, som inte har någon skola på hela veckan. Jag kan dock inte säga att jag inte är avundsjuk. Men för nu, ha det gött, så hörs du och jag senare, ja precis, du!


Grymt high-class, eller vad säger ni, vi hade en egen limousin som körde oss (en hel dag) i Las Vegas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0