Det gillas

GOD MORGON SUNSHINES :D Hur mår ni denna underbara tisdag? Själv mår jag toppen och ser framemot att möta dagen, hehe! Idag har jag ingen superspecifika planer vad jag kommer på nu, först skolan till klockan 15 och sen ska jag vila lite, köpa mobil om jag orkar och träffa älskling för en fika kanske och lite mys framför tv! Egentligen hade jag ju bestämt mig för att klämma in lite plugg idag också, men jag kan faktiskt inte tänka på vad jag i så fall skulle plugga. Jo visst, jag har ett svenskprov nästa vecka, men det känns väl lite tidigt att börja redan nu, eller är det så? ;)

Iallafall, idag har jag redan haft två lektioner, Civics (samhäll) och Historia, och et har väl varit najs. Jag vaknade även imorse med en finne på kinden så den har jag vältäckt med en finfint plåster, hihi :D


moi et anna


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

hihi, så söt ♥

2010-02-02 @ 12:14:21
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: ULF

Vi är ju bäst hehe

2010-02-03 @ 18:01:07
Postat av: sofiaa :D :D

ha ditt hår lockigt alltid!!!!!!!

2010-02-05 @ 07:25:18
URL: http://filosofian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0