Piraterna är i havet

OMG gissa var jag befinner min just nu?! Jo nämligen hemma hos min älskling. Vi har verkligen haft den mest underbara dag idag. Eftersom att vi faktiskt inte träffats på snart en vecka så var det extra bra på något sätt. Just nu befinner sig Andreas inne på toaletten och fiser så jag passade på att sno datorn lite, hihi. Annars så sitter vi och kollar på Pirates of the C, har laddat upp med massa gott och har det gumpmysigt! Mums på det ω ← älsklings rumpa ;)

Ish, nu kommer bajsplutten och ska fisa på mig, oh nej bäst jag räddar mig själv. Vi hörs senare förmodligen.


Kommentarer
Postat av: anna

hihi ballt! Men som din manager måste jag be om fler BILDER tråk

2009-09-11 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0