"I’m also just a girl, standing in front of a boy, asking him to love me."

Då var jag tillbaka igen. Hur har ni haft det? :D Visst det kanske bara har gått runt två-tre timmar sen sist, men still. Själv har jag kollat på Notting Hill tillsammans med mamma sötnos och mumsat på nötter. Jag har sett den filmen tusen gånger kanske, men den är alltid lika bra. Sen har jag även pluggat lie, vilket jag är väldigt stolt över. Jag har både hunnit med att göra färdigt franskan, spanskan och även börjat på historia uppsatsen. Nu däremot, orkar jag inte göra mer, så resten får jag lösa imorgon. På tal om det, så är det ju måndag imorgon, vilket betyder att det är skola igen. Det ska faktiskt bli kul tycker jag, eller så är det pga att jag och älskling ska ut och äta fondue på Elysee senare på kvällen som gör att skolan inte heller blir så tokig. Vi ska nog även få in lite tid för shopping också, vilket bara är kul.

På matten imorgon ska vi få vårt hemprov. Istället för att ha ett vanligt kapitel prov på skoltid ska vi få några lite svårare uppgifter att lösa, hemma, och som ska lämnas in på måndag veckan efter. För att vara helt ärlig så tycker jag att ett vanligt lektionprov är bättre, visst man slipper stress och nervösiten nu, men tänk efter nu hur många som faktiskt kommer fuska. Men jag antar väl att det är bra att variera, och att om folk fuskar, så är det ju bara de själva som förlorar på det senare.

Imorgon ska jag nog börja simma igen. Jag har nämligen varit sjuk nu i snart två veckor och har därför inte kunnat träna, utan var tvungen att vänta tills jag var helt friskt. Nu känner jag mig mycket bättre, en liten halsont är fortfarande kvar, men det ska bli skönt att komma igång igen faktiskt. Jag måste erkänna att jag saknat det.

Nä, men nu ska jag fortsätta datanörda mig lite, och sen får vi se om jag pallar hålla mig vaken för WMA MTV MUSIC AWARDS senare ikväll, 02.00. Det är ju inget jag vill missa egentligen, så vi får väl se hur det blir. Annars går det säkert en repris vid ett senare tillfälle, hoppas jag. Nu ska ni istället få någon bild från vår Stockholm resa med skolan, Juni 2009!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0