Impuls

Idag har varit en sån där bra dag. Skoldagen idag var lite kortare än vanligt (pga Leslie Daniels minnestund, rip) så vi slutade två timmar tidigare. Det betydde då att jag hade extra tid innan träningen klockan 16.00. Därför bestämt jag för att ta mig en promenad in till stan, där jag senare skulle träffa Andreas. Jag gick mest runt kollade, njöt av min iskalla CocaCola och hade ingen som helst planering för någon särskild shopping. Men helt plötsligt, när jag var inne i Vagabond butiken, såg jag ett par ursnygga stövlar som jag bara var tvungen att köpa. Vanligtvis är jag inte mycket av en stövel-människa, men det ska det minnsann bli ändring på nu:D

Efter träning träffade jag babe, vi åt god mat, pluggade, kollade Tv, åt kanelbullar och snackade. Helt enkelt underbart! Nu sitter jag här framför datan och gör ingenting och ska istället gå och lägga mig. Godnatt allihopa!




Kommentarer
Postat av: lisa

Hej, jag är en tjej från sthlm som tycker din blogg är super bra! Men ett minus är att du uppdaterar så sällan... skulle va kul om du ändra på det!



pusspuss

2009-10-06 @ 11:38:55
Postat av: Sandra Life!

hihihihihi i love your blog honey!! :D your are soo cute on all your pic! ;)

2009-10-18 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0