Det blev kyckling

Uh, då var mätt. Vi har precis käkat lunch och suttit och pratat minne och allt var det var. Jag har även presenterat mina danska kunskaper, gud vad duktig jag var. Nu ska jag vila lite, smälta maten och sen måla naglarna. Jag måste även minst boka in en två timmars plugg tid idag, då vi ska skriva en fet historia uppsats till imorgon. Egentligen får vi lektionen på oss imorgon att göra färdigt den, men jag vill helst göra färdigt den idag så kan jag ta det lugnt imorgon på lektionen. Det skulle vara härligt.

Till helgen har Kajsa i min klass anordnat en klassfest, där temat är Rave. Utflippat och ball, något att se fram emot kanske.


lite för mycket för min smak?

'

Vi får väl se vad man kan hitta på, ni får gärna komma med förslag. Det skulle vara gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0