Glaaaad

Åh jag är så stolt över mig själv att jag har lyckats så bra med allt även om jag lagt ner ovanligt lite tid på mina studier för att det ska vara jag. Men för att skryta lite, så har jag hittills fått mvg på alla betygsatta prov och inlämningar och uppsatser, JIIPPPIE :D

För att belöna mig själv så köpte mamma sushi och china box till mig efter skolan idag. Det hade varit ett tag nu som jag varit sugen på sushi, det ser ju så gott ut och alla käkar det som djur. Jag hade smakat det EN gång i femman och jag tyckte då det var så äckligt att jag tyvärr fick upp det igen. Men sen när vi var i thailand för 1,5 år sen så testade jag det igen i hopp om att det skulle vara gott, men nej jag avskydde det då med. Så nu, nu tänkte jag att jag äntligen mognat och kommer tycka om det. Men gud, hur jag än försökte, med olika såser hit och dit, GUD DET VAR DET ÄCKLIGASTE NÅGONSINN!!! URK URK URK!! Men som tur så hade jag en otroligt god china box också, vilket räddade min situation och dag. Vi hörs! 


*lindängsbadet i sina bästa dar*



Kommentarer
Postat av: Elnaz

meeejmmoaahaha, nu ska jag ta med mig sushi till dig VARJE DAG! :D maahaha

2009-11-04 @ 19:51:07
URL: http://hopelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0