*

Jo, jag är tillbaka. Denna gången har jag bestämt mig att jag ska skriva blogg på riktigt. Vissa kanske minns min gamla, bertilsbingo. Visst det blev några söta inlägg på den och visst hade jag ett gulligt namn, men bertilsbingo var mer på skoj. Någongång kanske jag kommer fortsätta skriva på den också, lite då och då, men krulltotts, ska bli mer personlig och innehålla sånt som vad jag hittar på om dagarna, saker jag tycker om. Faktiskt finns det också en bakgrund till namnet krulltott. Det var nämligen så att för ett antal år sedan, kanske i årskurs 7 eller nått, så kom jag och Filippa på detta namnet helt randomly en dag då vi skulle trycka eget tryck på tröjor. Eftersom att jag har krulligt hår som få, så lät krulltott ganska lämpligt. Filippa tryckte "Blondiie". Nostalgi ....
Förövrigt är idag en alldeles söt dag att starta min fina blogg krulltotts. Idag har nämligen jag och min pojkvän 22 månader tillsammans. Puss på det, och puss på han <3


Kommentarer
Postat av: Blondiie

Hahahah malmöfestivalen i 7an<3 de va allt tiden de, sen satt vi å camade med tröjorna på & hade SN-power som bakgrund i msn fönstret xD gosh!

2009-09-09 @ 20:41:01
Postat av: malin

det är bra behnaz!! :D

2009-09-10 @ 11:28:18
URL: http://mmjuhlin.blogg.se/
Postat av: anna

hihi din blogg äger ju

2009-09-10 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0