Pussegull

Gud vad mysigt jag haft det idag!! Min plutt ligger bredvid mig och har somnat och är så gullgull just nu, som en liten bebis. Man vill bara pussa på hela han, men jag låter bli, för jag vill ju inte väcka honom! Filmen vi såg var otroligt bra men också riktigt sorlig, och jag som aldrig bölar för film känden några tårar rinna ner för min kind :( Tyvärr så uppfattade jag aldrig namnet på filmen, konstigt nog. Till fika blev det lite gottis, och kardemumma bullar. På helgen är det som sagt helt okej och unna sig lite extra, även om klockan kanske är past food-time!

Jag hittade sladden till min mobil just nu faktiskt, men där jag har tyvärr bara bilder på mig själv, moi, men jag hoppas det går bra för idag. Men men, nu ska jag datanörda mig lite, så hörs vi säkert snart igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0