Mys helg

Då är man tillbaka efter några dagars icke bloggande. Jag har haft en super iaf och hoppas att ni också haft det.

I fredags var jag som sagt hemma hos Anna, det var hur mys som helst och vi kollade på Take The Lead. Vi gjorde choklad fondue, som blev otroligt lyckad.

Igår var det inte mycket som hände. Största delen av dagen spenderades till att städa, dammsuga och dammtorka. Jobbigt men skönt när vi väl var färdigt, plus att man tjänade sig en 500-lapp pga att jag varit så duktig. Så det lönade sig verkligen. Mot kvällen kollade vi på She's the Man, och senare åkte jag hem till baby där vi kollade på fotboll och mös.

Idag har jag iprincip inte gjort någonting vettigt alls. Eller jo, lunchen lagade jag, det blev pasta köttfärssås och alla var nöjda. Resten av dagen hitills har jag mest suttit vid datorn och surfat runt. Snart, om några timmar kanske måste jag även sätta mig ner och plugga och göra läxorna tills imorgon.

I fredags innan Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0