Mycket som hänt

Gud vad jag varit kass på att uppdatera.  Gud, jag har inte ens brytt mig, fy. Hur som helst är det mycket som hänt. I måndags efter skolan tränade jag vilket var hur kul om helt och sedan träffade jag min babe. Vi gick runt i stan och kollade kläder, åt gott och fikade.



Stickad tröja: Ralph Lauren
Rosa linne: ingen aning
Jeans: VeroModa


Igår, ja vad gjorde jag igår?! Jo efter skolan hade jag träningen och senare blev det massa dansk plugg och älskmys. Vi poppade även popcorn och snackade skit, ish:D









Stickad tröja: Ralph Lauren
Linne: VeroModa
Jeans: Killah
Väska: Thailand (pimpad med leopard) & Skorosen (?) i Limhamn


Så idag. Jo idag har jag varit i skolan och haft det supermys. På danskan hade vi ett läxförhör och det gick toppen:D Efter skolan blev det stan med Anna-födelsedags-grisen (IIIIIIIH) och sen åt vi världens godaste indisk hemma hos henne med hennes familj. Till efterrätt blev det glasstårta från glassfabriken! Vi hade en alldeles underbar dag :D
Nu sitter jag hemma, framför datorn och har precis ätit lite igen. Eftersom att vi börjar skolan 13.05 imorgon så anser jag att man får lägga sig hur sent som helst :D











Kavaj: Mexx
Tröja: VeroModa
Linne: VeroModa
Jeans: Levis
Väska: Gula från Thailand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0