Längesen sist

Hihi, nu har det verkligen gått några dagar sen sist jag uppdaterade. Allt har varit som det brukar och jag har mysiga dagar. I måndags blev det skola för min del, sedan träning och sedan myskväll med älskling. Igår, tisdag, hade vi en superchill skoldag och sedan var det träning återigen och därefter hem och prutta. Även idag har varit en underbar dag. Otroligt lugn och härlig skoldag, och allt var prima. Tyvärr har min hals svikit sig och börjar grina, vilket jag hoppas går över så fort som möjligt. Efter skolan åkte jag och Anna in i stan och fönstershoppade. Vi köpte även Chai-te på Barista och mumsade så gott på det. Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Jag är lite småtrött, så jag funderar på att ta en tupplur innan maten. Förövrigt så har vi 24 st RisiFrutti Jordgubb hemma, mumma!!!

Det var marknad på Gustav, med stånd från världens alla länder!







Barista är en bajs.

IIISH, i nästa inlägg ska ni få se på SOFIAS naglar, JA JA JIPPIE JA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0