Inpsiration

Torsdagar, jag älskar torsdagar. Varför jag älskar torsdagar är just för att då har vi chans till världens sovmorgon, då vi börjar skolan inte förrens 13.05. Ja, 13.05, det är helt sjuk. För att göra det ännu bättre har vi bara två lektioner. Riktigt skönt är det. Det är faktiskt så att varje onsdagskväll när jag ska sova tänker jag för mig själv "JIPPIE, imorgon är det torsdag, imorgon är det torsdag" och börjar smått fnittra. Det händer ofta att mamma kommer in för att se vad som pågår i mitt rum som orsakat sånt fnitter. Jag tycker det är sött.

Idag hade jag tänkt att gå ut på stan en runda efter skolan. Själv ska jag ta med min söta lista jag skrev igår om vad jag vill köpa. Vem vet, det kanske blir en eller två som följer med mig. Sen vill jag också snacka med min sötnos som gått och blivit sjuk och har legat hemma hela veckan och mått dåligt. Inte alls roligt. Men jag ska skicka någon magisk spådom över han som magically ska göra han frisk. Jag saknar honom!

Men nu ska jag trycka i mig massa mat i min hungriga mage och sen fixa mig innan jag sticker till skolan. Vi hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0