Greekway

Hem ljuva hem. Det blev en underbar runda på stan och jag lyckades även dra inom Stadsbiblioteket och låna en bok som ska läsas på svenskan. Idag blev det inte så mycket shopping, utan mer inspektion av allt det fina som finns. Jag har nu målat upp massa olika outfits i huvudet som är supersöta som jag vid ett tillfälle snart ska inhandla alltihopa. Nu vet jag ju dessutom var jag hittar allt jag vill ha. Tyckte faktiskt det var ganska smart, först gå ut och titta, istället för att inte veta alls vad man ska ha och yra runt som små möss, hihi. Dagens middag blev på Greekway, de har otroligt god grekisk buffé, man får ta precis hur mycket du orkar, och det är värt varenda krona. Riktigt mysigt ställe tycker jag, utan tvekan, mums på det.

Just nu sitter jag och längtar tills min älskling blir frisk för då ska vi ut på en heldag i stan och shoppa en massa fint, äta på lyxrestaurang, hinna med en söt bio, och bara ha det så allmänt mysigt och känna varandras kärlek. Jag längtar rumpan av mig.

Många av er kanske märker så är jag otroligt nära min Andreas och han är inte bara min pojkvän, utan han är även min bästa vän, någon jag litar på i alla lägen. Som jag tidigare nämnt betyder han något enormt för mig och jag/vi ser en framtid tillsammans. Jag älskar oss helt enkelt. ♥

Hursomhelst har det varit en bra dag idag och imorgon har jag sett att det är en hel del filmer som har premiär. Kanske lyckas man klämma in en, vi får se. Jo men nu ska jag kolla på idol och sen bara ta det lugnt resten utav kvällen och förmodligen börja läsa på min bok. Men vi hörs nog om en liten stund igen.




Kommentarer
Postat av: anna

Älskar din blogg. Keep up the good work:D

2009-09-10 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0