Godmorgon

Eller ska man kanske säga Goddag kanske, såg att klockan är över tolv. Bueno, jaja, godmorgon, goddag, det kvittar, ni förstår min poäng. Just nu ligger jag i sängen men datan i knät och en bricka med frukost framför mig. Idag har jag satsat lite extra på min frukost, och laddat upp med tre mackor, banan och en stort glas Oboy, smaskens. Frukosten är ju som sagt det viktigaste målet på dagen, not to forget.

 Annars har jag faktiskt hunnit med en hel del redan idag, då jag inte är så mycket av en långsovare. Vilket jag, tro det eller ej tycker om, för då behöver jag sällan tjura över att jag sovit bort halva dagen. However, slut pratat om det. Denna ljuvliga morgon har jag legat och pysslat en massa i paint med bilder och grejer och försökt klistra ihop till en söt header som jag vill ha på blogg. För att inte underskatta mina talanger måste jag säga att jag gjort några verkligen mästerverk, wiho! :) Mitt mål är att försöka lista ut det hela hur man  gör när man sätter in en header i "bloggmallen" och sedan är allt löst. Eller så har mini lovat att hjälpa mig med allt sånt, design och utseende, så det blir nog att jag frågar älskling, som faktiskt kan allt det här med datorer och hemsidor m.m, vilket vi tycker om. På tal om min bebis, så ska jag snart göra mig i ordning och sedan bege mig mot honom. (ish det kanske blir langos after all, jippo!). Pues, para continuar, så ska jag fortsätta äta min frukost nu, vila lite, ta en dusch förmodligen och sätta på mig något sött. Vi hörs igen om ett tag, ni får ha en toppen så länge! ♣





Kommentarer
Postat av: Jozzan

Är det naturligt hår du har eller har du gjort nåt med håret, lockat det eller extensions?

2009-09-12 @ 14:07:26
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0