Unna sig det där lilla extra

Hellu, hur är läget? :) Själv mår jag super och har haft en ovanligt rolig dag, speciellt under matte lektionen. Jag och Anna upptäckte min mobils otroliga vibration och hur det gick förstår nog de flesta av er!! Förövrigt har idag varit en sån ful dag, då ingenting har stämt, varken hår eller smink, så jag belönade mig med en 200g Marabou choklad när vi slutade, yummi! Det roliga är att detta sker var dag, att jag belönar mig själv med gottis, men ändå är det lika speciellt varje gång. Jag har nog gått och blivit en knubbis, men en väldigt söt knubbis som har ätit china box nästa var dag i 2 veckor, men det är najs! De anställda skrattar var gång, och "nu är jag en i gänget" :)


Annars är det nationella i Matte B på torsdag, och undra om jag är nervös. Det sjukaste är att det håller på i 4 timmar, i streck, utan pauser :|









dock blev det några klick ändå idag


Kommentarer
Postat av: ULF

SNYGGIS! Haha Alex uppskattade det verkligen när vi exprimerade på honom med din underbara mobil, hehe. Power to the phone

2009-12-08 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0