"Snacks-hörna"

Idag är en bra dag, nämligen både min lillasyster, andreas och jag har handlat ihopa en bra mängd med choklad, godis och dricka och har fixat ihopa en liten snacks hörna som vi sitter och mumsar på nu medans vi pluggar. Vi har även tagit fram lite frukt, för att piffa till det lite. Visst låter det underbart?! :D

Annars har väl skolan varit bra. Jag har haft engelska, körlektion, MUN, danska och MUN. Visst är Model United Nations ball till viss del, och det ska bli kul i kalmar, men gud vad jobbigt det är att skriva alla dessa position papers, resolutions m.m. Efter skolan handlade jag lite gott till mig själv, som jag satt och mös på under bussfärden, och sedan har jag chillat vid datorn och kollat på TOP CHEF, vilket är mitt favorit-program forever and ever









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0