Håltimme

Hallå allihopa, hur mår ni idag? :D Själv mår jag hur bra som helst och har haft en alldeles underbar kväll/natt-och-morgon. Igår spenderade jag nämligen natten hos älskling och efter allt lek i snön och tv mys, gjorde vi iordning lite varm choklad med marshmallows. Otroligt mysigt. Imorse steg vi upp alldeles i god tid, fixade ihopa lite mackor som vi åt framför tv. Därefter skulle vi ta bussen in till stan för att jag skulle ha körlektion och sedan skola och andreas skulle spela tennis med killarna. Nu är jag åter tillbaka på skolan och jag ser att mina lektioner är inställda och jag har en håltimme nu innan danskan. Men det är faktiskt skönt, får tid och slappna av lite, plus att vi faktiskt slutar 2 timmar tidigare, vilken alltid är underbart :D Japp, men nu ska jag repetera lite på verben och glosorna, så vi hörs senare ;)

hihi, en liten fis


Kommentarer
Postat av: Miss C

Söt banner ;D

Ha det fint - kika gärna in hos mig! ^^

Kram C

2010-02-03 @ 13:51:02
URL: http://missc.devote.se/
Postat av: Anonym

Sexig fis hihi

2010-02-03 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0