Hälsodag

Idag var det hälsodag på vår lilla skolan, vilket betyder att skolan bjöd på en massa frukost och sedan intressanta föreläsningar av olika slag. Temat för iår var "Sex, Drugs & Rock'n'Roll" och visst var det mysigt. Sedan har jag suttit på skolan och chillat med datorn i knät med lite choklad och frukt, väldigt gott! Nu sitter jag hemma hos baby och myser! Snart är middagen färdig, och det ska bli gott föra våra kurrande magar :)

Igårkväll var jag ju somsagt hemma hos älskling och pluggade naturkunskap med honom och sedan sov jag även här. Jag måste säga att gud vad effektiva vi var med plugget. Andreas hade nämligen prov idag, och bra gick det har jag hört! Alltid skönt och höra!


bild från Usa i julas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0