Dan före Alla Hjärtans Dag

Wiho, imorgon är det Alla Hjärtans Dag och då ska alla människor på denna planet sprida kärlek till varandra, till sina vänner, till sin familj och inte minst till sin pojkvän/flickvän. Jag har planerat att ta tag i alla hjärtans dag iår, alltså se till att fixa ihopa något urgulligt till min bäbis och mig. Hoppas det kommer uppskattas :D

Iallafall, gårdagen var underbar. Skoldagen var icke lång, och efter åkte jag och baby till han. Vi mös och sov middag. Sedan åt vi god enchiladas till middag innan vi begav oss in till stan för premiären av Valentine's Day. Och visst var den underbar?! Jag tyckte i alla fall det, och att se den med sin pojkvän var det bästa någonsin.

Peace out, ikväll är det melodifestivalen!


Anna fiser i bakgrunden medans jag posar med mina fingrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0