11 februari 2010

Oj vad otroligt snabbt min 200g marabou choklad tog slut :( Men gott var det i alla fall, och det ska jag tacka Anna för som bjöd på denna kaka!! Iallafall nu har jag varit hemma en stund och bara chillat framför tv:n och datorn. Ikväll har jag planerat att sova tidigt, det känns som det behövs.

Idag har vi haft prov i svenska, litteratur prov, och det gick väl helt okej faktiskt. Efter lektionen stannade jag och Anna kvar i skolan och övade lite på vår dans, som vi ska visa upp imorgon. Usch vad nervöst...

Hursomhelst längtar jag ivrigt till imorgon kväll då jag och älskling ska på bio och se Valentines Day, vilket ska bli otroligt kul. Det blir förmodligen också middag ute på någon restaurang eller kanske sushi på yunbo :D Lovely ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0