Min älskling, min baby

Du är helt klart, utan tvekan, en av de viktigaste personerna i mitt liv. Det finns så mycket med dig som gör att jag för var dag älskar dig mer. Du är en varm och go person, och finns alltid där när någon behöver dig. Du bryr dig, du lyssnar och du förstår. Du har tålamod, trots mina dåliga dagar. Du har en förmåga att alltid få mig att le, även när jag inte är hos dig. Hos dig kan man känna sig trygg i alla lägen. Du är definitivt en av de smartaste personerna jag känner, du kan lösa alla problem och du vet precis hur du ska agera vid svåra stunder. Du visar respekt mot alla, du behandlar alla väl, och du visar bra med kärlek till nära och kära. Du får mig att känna mig älskad på något sätt jag aldrig trott varit möjligt. Du får mig att tro på en framtid tillsammans med dig. Du är du helt enkelt, och därför älskar jag dig mer än någonsinn. Du är min prins Andreas <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0