It's just my lucky day, huh?

Gud vilken stressig morgon jag haft. För att undvika stressen så gick jag till och med upp tidigare imorse för att jag hade en hel del att göra innan skolan. Jag skulle dels in på pednet och skicka iväg en uppsats för att det internet slutade fungera just när det skulle skickas igår. Så notera, detta betyder att jag var inne på pednet runt klockan 07.00 imorse. När jag fixat det så tänkte jag ju att jag hade värsta mycket tid på mig så jag testade kläder i lugn och ro och slängde saker åt höger och vänster. Jag kunder verkligen inte bestämma vad jag skulle ha på mig. Till slut bara slängde jag på mig ett par jeans och en stickad PRL tröja och fick rusa till skolan, eller ja mamma fick rusa som körde mig.

Så kommer jag precis i tid till när vår lektion egentligen skulle börjat. Jag ser att ingen är där men jag tänker att de redan gått in. Hursom, så står man där och knackar i kanske fem minuter och håller örat mot dörren för att se om man hör någon. Men nä. Så helt plötsligt kommer en lärare i rummet mittemot och säger men sin vackra engelska "Hehe, the lesson is cancelled!". Jag bara va, ni skojar med mig, med tanke på att min nästa lektion inte är förrens klockan 12?!! Tydligen har vår lärare skickat ett meddelande på pednet angående detta också, klockan 07.00. Ibland har man bara så jävla tur va? Hade man bara varit lite uppmärksam...



(Bilder och "story" om igår kommer lite senare då, nu ska jag nämligen bara ta det lugnt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0