Äntligen fredag

Gud vad skönt det känns. Att få slappna av från plugg och läxor och bara ha kul. Och på något vis känns det som denna hleg kommer bli något extra...

Hursom det blev inget bloggande igår. Jag orkade helt enkelt inte, sorry. Iallafall, så var det skola som vanligt igår och därefter blev det en runda på stan med Anna. Det börjar bli som en rutin nu, en mysig rutin. Denna gång fick jag även med mig en superstilig kavaj från Oasis, lite för dyr, men man bör passa på. Senare gick jag och köpte godis och chilicheese och åkte hem ill min älskling som jag inte träffat på hela veckan typ. Underbart var det och vi hade det otroligt mys. Sedan blev det hem för att pömsa.


Igår
Jacka: Hm
Tröja: VeroModa
Jeans: Tommy Hilfiger



Idag är dte ju fredag, och det betyder att jag egentligen skulle haft morgon träning innan skolan, men det skippades. Jag kände helt enkelt för att sova lite extra. Efter skolan hämtade ma´mma mig och vi åkte hem. Ikväll ska jag hem till Anniebabe på myskväll, vi ska kränga och och kolla på film, vilket ska bli super kul.


Idag
Kofta: Eve
Linne: Thailand
Jeans: Levis
Strumpbyxor: HM
Skor: Deichman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0