Helg, ja helg gillar vi

God kväll people, what's up in the darkness? ;) Själv ligger jag i sängen med en kopp oboy, torkade frukter och nötter och myser för mig själv. Igår var jag och baby som sagt i stan, jag testade ett par alldeles underbara leopard-ballerina-skor min älskling hittat åt mig, helt lovely, och köpte även skjortor från H&M (=mina älsklingar, dvs jag äger minst 10 st skjortor i olika färger som jag inhandlat inom väldigt kort period ♥) och även ett par söta ballerina skor. Därefter var det som sagt petri spexet, vilket jag faktiskt gillade mer förra året, men den hade fortfarande sin charm. Efter 20 års festen, åkte jag och baby till mcdonalds och köpte oss 10 cheeseburgare och ett happy meal, och om det var underbart och gudomligt gott!!!!! ♥

Idag gjorde jag, the mästerkock, en alldeles ljuvlig frukost till oss som innehöll allt från perfekta pannkakor, ägg, bacon, korv, ja allt möjligt, och alla föll för det, jippie! Efter att vi mumsat i oss frukosten/brunchen så vilade sötnos och jag en stund innan vi åkte in till mobilia en sväng. Där fick jag med mig ytterligare 2 st H&M skjortor till och en underbar halsduk. Sen satte vi oss på mcdonalds och köpte idag bara 8 cheeseburgare, 4 naturella (bara bröd, ost och kött ♥) och 4 vanliga :D Väl hemma pluggade vi tillsammans och sedan käkade vi mammas GUDOMLIGA lasagnette till middag = en sammanfattning på en alldeles perfekt helg!







Kommentarer
Postat av: emmy - gotta live life

helg gillar vi, gotta loveeeeeeeee it :)

söt bild (Y)

2009-12-14 @ 23:55:26
URL: http://impulsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0